معرفی..
 
هنر من . . .
دو شنبه 4 مهر 1398برچسب:هنر - نقاشی - مجسمه سازی - معماری, :: 1:16 ::  نويسنده : ندا

سلام.. ممنونم از اینکه به وبلاگ من سر زدین امیدوارم مورد رضایت شما دوست عزیز قرار بگیره..

من در این وبلاگ قصد دارم مطالب اموزشی از زیرمجموعه ای که مینویسم رو از سطح مقدماتی تا پیشرفته ارتقاء بدم... تا حدودی خودم از این مطالب سررشته دارم و این برای شروع خوبه و مایلم  از مطالب شما دوستان هم برای ارتقاء سطح آگاهی خودم هم برای بهبود کیفیت وبلاگ استفاده کنم... و به مرور زمان نمونه ای از کارهایی که انجام میدم بصورت عکس و مطلب در وبلاگ قرار میدم...

پس منتظر پیوندهای هنری و کمک شما دوستان هستم..

*مطالب هنری زیر شاخه معماری:

- اسکیس

- راندو و پرزانته

- ماکت سازی

* مطالب زیر شاخه هنر نقاشی:

- گرافیک

- کولاژ

- طراحی با زغال

- رنگ روغن

- مدادرنگی

- ابرنگ

- پاستیل

- گواش

* مجسمه سازی

- سفالگری

- مجسمه با گچ ، خمیر مجسمه سازی ، خمیر چینی و ...



نظرات شما عزیزان:

رامین
ساعت20:51---15 آبان 1390
سلام لینکتون کردم
موفق باشید


رامین
ساعت19:31---7 آبان 1390
سلام

وب منم درباره هنر وگرافیک وخوشنویسی خوشحال میشم بهم سر بزنی

موفق باشی


درسا و 330
ساعت1:18---5 مهر 1390
من اپ كردم بـــــــــــــــــدو بيـــــــــــــــــا

اصلا يه كاري ميكنم لينك ميكنم وبلاگمو با وبلاگت اينو بگم من روزي دو سه تا مطلب مينويسم منتظرتم بيا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ هنری من خوش اومدین.. هدف من از این وبلاگ انتشار هنر در هر زمینه ای در کشورمون هست..
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 18359
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1